Zalety pozycjonowania stron internetowych

Pozycjonowanie stron www jest tanią i skuteczną formą dotarcia do klientów. Dowiedziono, że obecnie ponad 35 proc. wszystkich wejść potencjalnych klientów pochodzi właśnie z wyszukiwarek. Reklama internetowa w tej postaci jest więc znaczącym medium komunikacyjnym. Te zalety powiązane są oczywiście z uwarunkowaniami związanych z nim pozycjonowaniem. Zaliczamy do nich:

Zalety pozycjonerskie Warunki pozycjonerskie
Jedno z głównych źródeł przekierowań na strony internetowe Twojej firmy dla precyzyjnie określonych fraz kluczowych. Pozycjonowanie uzależnione jest od trafności doboru słów lub fraz kluczowych.
Eliminacja konkurencyjnych firm ze szczytowych pozycji wyników wyszukiwania. Wymaga ciągłego monitorowania poczynań firm konkurencyjnych stosujących pozycjonowanie stron internetowych.
Pewność zapoznawania się przez internautów wpisujących określone słowa kluczowe z linkami Twojej firmy. Zazwyczaj internauci przeglądają pierwsze 10 (maksymalnie 20) wyników zwracanych przez wyszukiwarkę.
Rezultaty zwracane przez wyszukiwarkę cechują się wysokim stopniem wierzytelności oraz nie są postrzegane przez internautów jako forma reklamy. Ograniczona wieloma czynnikami swoboda przy dobieraniu słów lub fraz kluczowych.
Zajmowanie wysokiej pozycji dla słów kluczowych specyficznych dla branży stwarza pozytywny wizerunek dla Twojej firmy. Uzależnione od ciągle zmieniających się algorytmów wyszukiwarek internetowych oraz innych czynników zewnętrznych.
Długotrwałe efekty. Pozycjonowanie przeprowadzane jest w sposób progresywny i wymaga długiego przedziału czasowego. Minimum 2-3 miesiące konieczne na osiągnięcie pozytywnych rezultatów (w zależności od nasilenia konkurencyjnego).
Zwiększona ogólna wartość Twojego serwisu firmowego. Osiągana w długim przedziale czasowym, uzależniona od stale zmieniających się mechanizmów wyszukiwarek.
Duże prawdopodobieństwo przekierowań przez wyszukiwarki na strony internetowe Twojej firmy dla innych słów lub fraz nawet nie związanych ze słowami kluczowymi. Uzależnione od jakości merytorycznej stron internetowych oraz ich wartości determinowanej przez wyszukiwarki.
Zajmowanie strategicznych pozycji w wynikach wyszukiwania umożliwia zapamiętanie nazwy Twojej firmy przez potencjalnych klientów.  
Wysoka pozycja w wyszukiwarkach świadczy zazwyczaj o rzetelności firm oraz determinuje ich stopień wiarygodności.  
Odwiedziny yandex 49 Odwiedziny yahoo 443 Odwiedziny msnbot 20 Odwiedziny ia_archiver 21 Odwiedziny googlebot 4008 Odwiedziny baiduspider 67